220516 söndag

Hallåsan! Idag är det slappedag/ plugga, och jag började med att käka lite scramble eggs med paprika och spenat till frukost!

Sen blev det att slänga in tvätten i maskinen, och sedan ut på en spring/powerwalk runda! Tog på mig ganska mkt kläder, vilket visade sig vara dumt, då det var sjukt varmt ute?! 

Sedan så hängde jag upp tvätten och satt och skrev en filmanalys till bilden som jag är lite sen med att skicka in, tur att min bildlärare är snäll.. Förresten! Borde ladda upp filmklippet för våran kortfilm till bildkursen! Fast då ska jag nog skaffa lösenord till bloggen först...

Satt i några timmar med lite fin Olaplexhårinpackning också, får alltid den i håret när jag är hos min frisör, och håret blir alltid amazing av det 👍🏻

Sen blev det rester till kvällsmat och The Huntsman!



Kommentera här: