150316 tisdag

Hallå! Dålig uppdatering här.. Men det har ju varit Halmstadvisit i helgen! Alltid trevligt att komma hem lite :)

Kom hit med tåget vid halv 12 på förmiddagen, sen har det varit redovisning av ett grupparbete, gick okej!

Ett glatt besked jag fick på morgonen var att min fysiklärare har rättat om min tenta och är godkänd nu istället! Var ju inte det först, saknade 4 poäng, så nu fick jag 4 till poäng helt plötsligt! Men det är ju bra att jag slipper ha den efter mig nu :)

I eftermiddag så har jag planerat upp hur jag ska lägga upp mitt plugg! Mycket just nu, men det ska fixa sig på ngt sätt!

Sen har man fått jaga ytterligare en massa lärare för att få ett slutbetyg i en kurs vi hade ht14! Det här svaret är detsamma från alla 5, (med denna 6) lärare! Denna läraren skickade ut förra veckan att vi skulle få betyget förra veckan, och så svarar hon såhär;

Suck säger jag bara.. INGEN tar ansvar?! Hur svårt kan det vara? Jag blev ju godkänd..

Tonfisksallad till kvällsmat


Kommentera här: