020316 onsdag

Hejsan! Idag blev det sovmorgon, hade egentligen en föreläsning, men jag hade nte hunnit läsa mig in på litteraturen vi skulle ha, och vi skulle diskutera innehållet också, så jag kände att det fick va idag. 

Sedan blev det en liten pluggstund innan jag fick fixat det sista med håret!

Före och efterbild!

Det bruna var nte så roligt baktill längre, inte heller utväxten, så det fick bli blondt och fräscht inför våren och sommaren!

Sen har det varit plugg inför redovisning på bilden imon, och även inför tentan på lördag :) 

Sen har min datorladdare kapsejsat! Lite jobbigt, vet nte hur länge batteriet håller innan jag köper en ny.. Inte lust att köpa från machuset här, deras pris är ju dubbelt så högt som på elgiganten t.ex...

Till kvällsmat blev det lite rester från gårdagen bara 

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Så fint det blev! Kramar

Kommentera här: