290116 fredag

Hejsan! Idag har det varit jobb från 8.30- 18.45! Lång dag med andra ord, värk i smalbenen nu 👍🏻

Sedan så gick jag till Mr Rice, hade beställt mat, råkade komma en kvart senare än när jag sa att jag skulle komma och blev lite konfronterad!
"Oj, du kom sent!"
"Ja ursäkta för det, höll på att stänga ett café här i stan, och det tog lite längre tid än vad jag trodde"
*skakade på huvudet*

Jag var så trött att jag inte orkade argumentera med honom, men jag hade inte sagt så om jag vore honom! Kan ju vara bra att behålla kunder ;) 

Däremot så kan man kanske bli lite smått irriterad på kunder som har beställt och kommer 1,5 h försent, för då har man stressat fram det i tid. 

Oh well, maten var god!


Och lite efterätt!

Och nej, det är inte mögel på ananasen utan passionsfrukt!

Imon är det jobb igen!

Kommentera här: