170116 söndag

Hejsan! Idag fick jag äntligen sova ut lite, det var skönt måste jag få lov att säga!

Skulle göra en smoothie på morgonen, men när den var färdig mixad så fick jag inte av locket.. Försökte och försökte, det gick verkligen inte asså!
Höll på hela dagen, men mina handleder  orkar inte mycket alltså..

Har tvättat, handlat och tagit det lungt! Tränade lite med :)

När jag kom hem så fick jag nog av smoothie locket, smsade Markus (en klasskompis från gymnasiet som bor en dörr bort från mig), så fick han hjälpa mig!  Haha han lyckades, jag hade väll gjort förarbetet antar jag 😉

Har inte hunnit dricka något dock, brukar dricka till frukost och sen till mellanmål, men nu var det dags för kvällsmat! Får se om den smakar bajs imon,.

Till kvällsmat så tog jag en zucchini som jag köpte innan, en gammal aubergine, lite pastaplattor och krossade tomater och slängde ihop detta;


Lite mozarella också såklart ;) och vips; en vegetarisk lasange!


Mycket gott faktiskt!

Sedan har jag bara tagit det ännu mer lungt, som söndagar är till för!

Imon blir det jobb på förmiddagen!

Kommentera här: