270216 lördag

Hallåsan! Idag blev det först sovmorgon innan jag träffade Viktoria i stan!
Blev lite lunch på Waynes, pulled chicken prioger! Kände för något gojsigare än sallad en lördag ;)


Köpte en tröja, och tänkte köpt planteringskrukor, men det glömde jag bort!

Sen blev det hem, powernap (är så trött hela tiden?!) och ett 8h pass på Pinchos!


 
Ville visa min fina outfit, därav selfien.. Känns lite osmakligt med egopics annars tycker jag.. 
Flugan tog sisådär 10 min att få på! Men snyggt blev det :)

Idag fick jag gå runt och visa gästerna hur det funkar! Ni som har varit på Pinchos känner nog igen att det kommer alltid ngn och förklarar hur man gör när man har satt sig, och det fick jag göra! Kändes kul att få prata mer med gästerna :) tog betalt ngn gång med, men jag kände inte för att ta så mkt betalt själv i början, så hänkade och kollade på mina kollegor :) 

Så, nu är jag äntligen hemma efter en rekordkväll en löningslördag halv 2! Nu ska jag sova! 

Kommentera här: