260216 fredag

Hejsan! Äntligen fredag! Inte så stor skillnad för mig kanske, men först var det redovisning med en grupp i skolan. Gick bra, dock så hade vi inte delat upp vem som skulle säga vad, så man fick ju inte berätta så mycket tack vare två andra pratkvarnar, men jag fick sagt lite iallafall!

Sen var vi färdiga innan lunch, jag var helt slut av ngn anledning, så käkade lite soppa till lunch innan jag tog en powernap!

Sen så blev det en promenad upp till Stadsparken! Så fint väder, så kände mig lite tvungen..


Vackert! Inte sugen på att flytta upp nu Lowe? ;)

Massa ankor vid en damm också, skulle haft med mig kameran och fotat lite närmare! Kunde blivit fina bilder 




Sen så blev det tacos till kvällsmat, åt innan 8 för en gångs skull! Brukar alltid bli vid halv nio, nio annars då jag alltid har någonting, men idag var jag tvungen att anpassa mig lite!

För 19.00 så spelade Viktoria innebandymatch i byggnaden mittemot! Så jag kände för att gå dit, fota och hejja lite! Ingen bild från det här just nu, men det kanske kommer om jag får lägg upp lite för henne :)

Viktoria gjorde ett mål och dem vann matchen med 6-5! Och jag var hemma vid 9, och då blev det lite ost och vin till Fångarna på fortet repris!


Sen så blev det läggdags!

Kommentera här: