240216 onsdag

Hallå! Idag var det en minst sagt stressig morgon!

Vi skulle börjat seminariet 8.30, men det blev inställt såg jag tidigt på morgonen, så jag kunde ligga kvar i sängen, då nästa seminarie skulle börja kl 13.

Men nej, då hade ngra pratat med läraren om att flytta fram det tidigare och börja på det andra direkt, helt utan att kolla med alla om det var okej! Så jag for så snabbt upp ur sängen i stress att jag fick näsblod, sist jag fick det var i samma situation ungefär. Men jag hann!

Vi skulle prata om en bok, och i grupper högläsa en vald bok och berätta en saga. Högläsningen gick över förväntan, mina gruppkamrater tyckte jag var väldigt bra på inlevelser! Mer än vad dem berömde varandra, så det talar förhoppningsvis lite sanning :) och det kan ju aldrig bli fel med lite Sune!

Så det gick bra!

Lite plugg med Semra at my place efter, och sen jobb! Till kvällsmat blev det rester från frysen, nämligen thaigrytan


Har sökt jobb under kvällen också, och fick samtal från Maxi idag! Om en gruppintervju, vilket lät spännande! Dock så kunde jag nte det datumet, då det var mitt i veckan, men hon skulle höra av sig om ett annat tillfälle!

Kommentera här: