160216 tisdag

Hallå! Idag så var det tenta på schemat, 6 stycken frågor, och det kändes bra. Dock blir man lite fundersam när dem skrev på provet att dem första 3 frågorna inte har någon större betydelse i resultatet... Så hälften av provet spelar ingen roll om man har rätt på, låter sådär!

Aja, jag svarade samma på en del frågor som många andra hade gjort, så det känns helt okej nu ändå :)

Sedan satt jag med min studiegrupp och förberedde lite inför nästa veckas redovisning. Sedan blev det jobb på kvällen!

Fick en påminnelse av Facebook att jag har varit vän med Lowe under HELA vårat förhållande, alltid bra att hålla reda på!


Till kvällsmat blev det lax! Med lite sallad!
Känner att jag har tappat lite inspiration till att laga mat, har nte varit alls på humör för att handla ens, så det blir inte så goda måltider jag åstadkommer.. Oh well! 



Kommentera här: