290915 tisdag

Hallå! Idag har jag haft fullt upp! Först skola, och sedan behövdes jag på jobbet några timmar tidigare, så gick direkt från skolan till jobbet. 
Börjar gå smidigare och lättare nu när man har börjat komma in i det, och jag fick hålla lådan helt själv också i 2,5 h ungefär! Fick alltså göra baguetter, ta kassan, diska och allt annat själv! 

Gick väldigt bra faktiskt! Supernöjd!
Och det verkade min nya chef också vara, att få beröm av chefen är ganska främmande för mig haha. "Bra jobbat" var det länge sedan jag hörde av en arbetsgivare..

Och mina kollegor berömmer mig med! Dem tycker att jag har kommit in i det ovanligt fort, vilket känns väldigt akönt att höra! Så är hur glad som helst! Veckan började bra och fortsätter bra!

Så va hemma vid 7 ungefär och käkade rester;


Kommentera här: