251015 söndag

Hallå! Idag så har jag börjat dagen med att tvätta, och så bokade jag en tvättid direkt efter då tvätten som vanligt inte blir torr. 5h tog det att torka det!

Behövde ett par byxor att ha på mig så tog min fön som jag har användt 3 gånger (från Ullared) och försökte föna mina byxor. Men det började lukta bränt från fönen och vips så var den sönder! Inte mina byxor då, men den blev förmodligen överhettad av de 3 minutrarna den var igång. Aja!

Storhandlade på Maxi med Viktoria under tiden, blev en del, men jag ska försöka att veckohandla nu och planera mina måltider istället för att gå till Ica varje dag liksom. Blir nog bra det :)

Efter det så packade jag upp allt, pratade med min kära moster Ulla som man inte har träffat på länge, och mös i soffan framför Solsidan och Hellenius Hörna. Till kvällsmat gjorde jag en egen pizza med tomat och mozarella! Tog ingen bild på det tydligen, men ni kan ju föreställa er både smak och utseende ;)

Gjorde även färdigt bilduppgiften tills idag, här är en bild som skulle varit ett sjävporträtt, men bestämde mig för att strunta i att det inte blev likt mig. Den talangen har jag dessvärre inte!

Nu ska jag sova och imon bitti blir det jobb innan skola!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jättefin! Kram

Kommentera här: