221015 torsdag

Hallå! Idag så har jag segat i soffan, föraökt komma vidare på mina bilduppgifter med måttlig framgång, oh well!

Sedan var det bildlektion, jag var den enda som kom i tid och trodde att det bara var jag som skulle vara där, hade varit lite awkward, men det kom tre till ändå! Intressant lektion, och ännu en uppgift.. Det ska nog gå ihop ska vi se :)

Sedan var det tv och rester till käk!

Lowe kommer tyvärr inte upp till helgen som planerat, ska ju jobba i 7h på lördag, hittade ingen att byta med, så då hade det blivit lite tråkigt för Lowe kan jag tänka mig. Så får se vad jag hittar på istället förutom jobbet!

Ska till läkaren på morgonen, känner mig bättre, men fortfarande inte helt kry, och det är mer än en förkylning känns det som. Vill inte ha mer nässpray bara, helt plötsligt blir jag kanske beroende..
Efter det ska jag plugga och träffa Viktoria på stan!

En arbetskamrat hittade en gammal bild från ett album på min nuvarande chef, intressant att få se! Det är snubben i mitten!


Kommentera här: