201015 tisdag

Hejsan! Idag kl 8.20 började jag rulla tillbaka mot Jönköping igen, sorligt nog. Känns inte som att en helg ger tid för alla jag vill hinna umgås med, inte tillräckligt mycket iallafall. Nu kommer jag jobba en del på helger framöver, så är nog inte tillbaka i Halmstad på någon månad, vilket gör mig lite ledsen såklart, alltid kul att umgås med familjen och mina fina vänner jag lämnar kvar! 
Jag har fina vänner här uppe också såklart! Och jag hade gärna delat min tid i hälften för att umgås med alla lika mycket, men att dela på mig är inte det lättaste 😉 

Till helgen kommer Lowe på besök iallafall, så det dröjer inte länge innan jag får lite halländsk sällskap!

Jag var framme i Jönköping vid halv 12, utvilad och redo för ett kvällspass på jobbet. Efter två toasts och en kopp te då..


Inte mycket till jobb idag, vår kortapparat var sönder och många kunder vände i dörren i brist på skrammel i plånken. Men imon får vi en ny!

Så ja.. ett mindre aktivt arbetspass!

Sedan var de hem, äta soppa och kolla på Hollywoodfruarna!


Kommentera här: