161015 fredag

Tjena! Idag bär det av till kära Halmstad! Men innan det så var det en lektion om relationer som jag och min kompis Josefin höll i! Vi höll ju bara i 10 minuter ungefär, men det var inte så noga med tiden, flera skulle redovisa sin lektion med :) 

Men det gick bra! Var inte ett dugg nervös, och allt gick som smort! Det var dock lite svårt att göra det till en lektion anpassad till 10-12 åringar, när klasskompisarna svarar som sina egna åldrar, så det var lite svår att göra det som planerat :) men men!

Sedan hoppade jag på tåget, och när jag var framme så hämtade mamma mig och så blev det en tur på stan! Vad jag köpte kan jag tyvärr inte avslöja här än ;) 
Men en god lunch och goda smoothis!



Sedan så överraskade jag Lowe hos honom, och efter det så köpte jag thaimat och så blev det en middag där hela familjen var samlad (ovanligt det där nu för tiden)! Idol var på såklart!

Kommentera här: