Helgen

Tjena! Inte så bra uppdaterat i helgen, men jag ska sammanfatta den!

På fredagen så var jag hos Lowe, käkade god middag innan en liten utgång med Fia och hennes kompis Tilda!

På lördag morgon så släppe Lowe av mig hos mig påväg till jobbet och sedan var jag chaffis när hela familjen åkte ner till Lund! Någon timmes shopping, Hampus fyndade skor, och sedan var det att fixa till sig innan det var dags för Anders Janssons föreställning "Kom in och stäng dörren"! 

Riktigt bra! Skrattade igenom hela 1,5 timmes showen! 
Efter det blev det middag på en tapas restaurang, mumsigt värre!







Sedan blev det att kolla sista halvleken av Sverige-Danmark matchen på mammas och pappas rum på hotellet innan vi syskon pallrade oss till Hampus lägenhet och sov där! Grym dag! 

På söndagen så blev de först hotellfrukost!


Sen så var jag chaffis hem igen, köpte en fin blomma och en tårtbit till det äldsta födesedagsbarnet i släkten, nämligen mormor! Vi tog en mysig fika ihop hemma hos henne och sedan var det att sätta ett ljus på morfara grav och handla på Maxi.
Fick ett sms av mormor på Feykirs kreation av min blomma..

Men mormor fixade ihop den så fint igen!


Senare så hämtade jag upp Lowe och så blev det jag och en liten del Lowe som agerade kockar. och det blev thaisallad med lax på menyn!


Och det var min helg! Inget att klaga på direkt ;) tack till alla som gjorde den så bra!

Kommentera här: