261115 torsdag

Hallå! Idag så fick jag äntligen sova ut! Sov såå gott i natt med :)
Vaknade till denna vyn, så mysigt att få se en fin gran varje gång man rullar upp persiennen (stavas?!) 

Förhoppningsvis pyntar dem den, eller iallafall ställer den upp..

Gjorde en riktig engelsk frukost med stekt ägg, vita bönor i tomatsås, toast, lite majs och tomater! Mycket gott!

Sedan fick jag städat, tvättat och pluggat! Har insett nu att jag verkligen inte kan plugga flera timmar i streck, utan efter en timme eller två så får det bli paus, tog en energidryck och körde tre timmar i streck! Så effektivt blev det ändå!

Plockade upp mina inköp från Gekås. Köpte mycket bra saker som jag faktiskt behövde eller har nytta av, lite mer planerade inköp så att säga. Lite skit blev det med såklart, men mer bra saker än vanligt!

En till korg till min kyl, så nu är lådan lite mer organiserad ;)

Och en fin ljusslinga! Sitter inte fast helt, men fin är den!

Sedan blev det faktiskt ris till kvällsmat. Hade ingen lust att anstränga mig mer än så. Frukosten fick va dagens avancerade rätt


Kommentera här: