Wednesday

Hej! Idag började dagen med en promenad med Offe och Lowe på arbetsförmedlingen! Och sedan en god brunch;



Efter det så mötte jag upp Viktoria i stan för lite shopping och mys på Waynes Coffe! Blev en jättegod kycklingsallad med quinoa och gröna sojabönor! Ska definitivt börja köpa mer sånna bönor, och quinoa också för den delen! Var hur gott som helst ihop med örtdressing!


Till det blev det en Wayne's lemonad! Alltså en lemonad som smakar lime och mynta (aka alkoholfri mojito typ)! Grymt god! Ska köpas flera gånger :)

Sedan så gick jag och Vikkan år var sitt håll, Lowe var hemma nyklippt och fin, pch jag satte mig och mös med Offe i sängen framför tv-spel. Vet inte om Offe har någon fot-fetish, men hon tycker om att gosa/ bli kliad av mina fötter..








Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Grattis till nya lägenheten och löneförhöjning- han jobbar väl förebyggande: vet vad han har och vill inte förlora dig :) Kramar

Kommentera här: