Monday

Hej! Tåget gick 08.19, framme vid 12 ungefär, möttes av en glad hund och en glad Lowe!

På tåget förresten så fick jag tag i Brandtornet (för lägenhet i höst), och det var bara för mig att välja en lägenhet  som var ledig, och så var det fixat! Så inflyttningsdatumet är på samma dag som när vi flyttar ut ur vår nuvarande lägenhet, perfekt!

Sen när Offe skulle bli hämtad, så vägrade hon gå hem! Hon sprang ut och hälsade, men sedan så sprang hon in igen! Vi höll nog på i fem minuter, Lowe fick lyfta ut henne och sätta på kopplet haha. Hon verkar trivas iallafall!

Sedan såg jag att jag hade glömt att säga att jag fick löneförhöjning till 105 i timmen! 10 spänn, bättre än inget :) det roliga är att jag inte har sagt/ nämnt något för Riccardo om min lön, så det var ju en kul överraskning!

Sedan var det käk och nyaste avsnittet av Game of Thrones!

Och eftersom jag inte tog någon bild på maten, så kommer det en bild på en annan söt hund!



Kommentera här: