Tuesday

Hejhopp!
Dagen började att Offe rusade in i lägenheten, Lowe hämtade henne medans jag fortfarande låg kvar i sängen. Hon rusade mot soffan, för där brukar jag ju sitta, men när jag ropade på henne så kunde jag se in i vardagsrummet att hon i tre meter "slidade" för att hinna stanna och vänta till sovrummet, och skutta upp i sängen och upp på min mage! Hon måste gilla mig lite iallafall.. Skulle filmat det!
 



Vi tog en prommis till Maxi för att kolla till bilen, och tada! En böter på 400 kr... hade varit billigare att stå på vanliga parkeringen.. så vi flyttade den in till parkeringshuset, där det kostar 400 kr för en vecka, och så känns det bra att den står inomhus också, och lite närmare lägenheten, fast man inte går förbi hela tiden..
 
Jao jao så kan det gå! Och oturen slutar inte där!
Blöjorna är ytterligare försenade, och vi hämtar inte dem förrens på fredag... så har bokat upp mina kompisar i onödan, men det är skönt att slippa behöva köra själv varken dit eller hem, brukar få lite lätt panik om jag inte vet vart jag ska ta vägen, och då är det bra med en Lowe som kan lugna ner en :)
 
vid 13 så stack jag till skolan för att göra en presentation om varför dator och tv-spel är ett bra sätt att lära sig engelska på. Det gick superbra, var väldigt nära på att gå över tidsgränsen, men det funkade ändå! Känns superbra att inte ha några papper och endast en powerpoint, vilket jag inte hade sist. Känns som att man kan prata mer fritt då.
 
Så det gick fint! Rastade knubbisen igen, innan det blev träningsdags! Body Jam + CX = SVETT! Sköna pass dock, en riktig kaloriförbrännare :) 

Och såhär har dem pyntat fontänen på hovrättstorget..


Fint antar jag? ..
 
Sedan så stod maten på bordet som Lowe hade fixat, med Elsas goda biffar! Supergoda! Vi bugar och bockar för dem!





 

Kommentera här: