Thursday

Hej igen!
Idag vaknade jag upp själv i sängen, eftersom Lowe är iväg. Sov rätt gott faktiskt!

Sedan började jag skriva ännu mer på hemtentan som ska va inne imon vid 5, kämns som jag är hyfsat ifatt ändå.

En sådan här blick fick jag när jag slutade klappa Offe och behövde två händer att skriva med;

Rasta Offe i regnet, och en gång till i regnet då vi skulle möta upp Lowe med paraply på tågstationen. 

Sedan skulle jag träna, missade body balance passet då jag inte tänkte klart.. Jo men Sofia, sätt klockan på 17.30, så har du 45 min innan passet börjar 17.15!...
Men hade bokat CX, så det funkade ändå.

Sedan blev det ägg, bacon och pasta till kvällsmat och två avsnitt av "Alla är fotografer", innan jag skrev lite extra på arbetet.


Kommentarer:

1 Nicolina Wetterstrand:

skriven

hahah !! Den blicken också!! xD typ ba "Fia nu ha jag inte känt din hand på 2 sekunder!!! Tänker du verkligen sluta nu?" *puppy eyes*

Kommentera här: