Sunday & Monday

Ojdå, har helt glömt bort att blogga de två senaste dagarna, har haft fullt upp med min presentation som jag hade idag, skriver om den i nästa inlägg!
 
Söndag då, jag vaknade upp i Frösakull medans Lowe var på Grottelyckan. Man passar på att vara ifrån varandra lite nu när man annars lever på varandra, kan vara skönt att bara vara själv med vardera familj ibland, även om det är superkul att vara blandat så! Man har ju inte lust att tröttna på varandra innan man har bott ihop i 1 år precis ;)
 
Needa, men jag pluggade på söndagen, inför presentationen, satt i trädgården och knaprade på selleri och kaffe med mor och far (lite konstig kombination, men råkade köpa 4 buketter selleri åt mamma istället för 4 stjälkar... så ni har jag snacks på kvällarna fram över!).
 
Sedan hämtade Lowe mig, och så åkte vi till Grottelyckan där vi åt mumsig fiskgratäng och supergod äppelpaj till efterrätt!
 
På måndagen då, så åkte vi från Halmstad mot Jönköping ca 08.30, så att vi skulle hinna skicka eventuella beställningar och rasta Offe såklart!
 
Vi hade lite problem med att hitta gratis parkering att dumpa Volvon på några dagar, men det fick bli Maxi parkeringen tillslut, vilket vi skulle ångra..
 
Vi åt texmex stroganoff till kvällsmat iallafall!

 
och kollade Interstellar på kvällen!
 
 
Vi har sett den tidigare, men fortfarande bra! Hemsk dock, rymden kan vara lika mycket otäck som intressant!
 
 
 

Kommentera här: