Monday

Hej!
Idag gick jag upp tidigt och var på skolan kl 8 för att plugga med Semra, som jag trodde skulle plugga på sitt, men hon kom dit för att hjälpa mig vilket var väldigt snällt! Så vi satt där i 4 timmar och sedan cyklade jag hem i ruskvädret igen.

Slappade med Offe, gjorde en god champinjonsallad med sötpotatischips till lunch

Sedan när jag skulle gå med Offe på hennes andra promenad för dagen, så blev jag uppringd av Wild West Steakhouse, som ville att jag skulle komma på intervju! Så det var skönt att höra! Ska dit på torsdag :)


Sedan städade vi lite, och körde bodybalance, inte Lowe dock, sorligt nog..

Till kvällsmat gjorde jag en champinjon och tomatpasta, och eftersom Lowe inte gillar champinjoner så åt han ris istället. 


Anledningen till all den här champinjonlyxen är för att de sålde 250 grams paket på Coop för 10 kr styck, så varför inte?


Kommentera här: