Tuesday

Hej! Idag var det redovisning eller muntligt, och vi skulle prata om vår lektion vi hade för våra kamrater! Gick bra antar jag :)

Sedan käkade vi lunch ihop några av oss, och sedan blev det hem, och sova? Somnade i soffan, hur trött som helst! 

Sedan vid 4 så hjälpte vi Semra att flytta lite grejer till sin nya lägenhet! Såå fin är den! Stora fina träbalkar i taket :)

Sedan gick jag och Lowe förbi det Ica som ligger närmst min lägenhet, för att kolla lite bara! Kommer nog handla på Maxi ändå tror jag, men det var mycket billigare än Coop!

Sedan gick vi hem, jag lyckades somna till igen.. 
Till kvällsmat så gjorde jag toast till Lowe, och pasta med paprika och champinjoner till mig :)


Mums!

Sedan var jag fortfarande (?!) hur trött som helst, så somnade vid 10., 
Det är ju inte så att jag har gjort mycket idag precis



Kommentera här: