The weekend

Hej alla! Väldigt dålig uppdatering denna helgen, och kan faktiskt inte skylla på att jag inte har hunnit denna gången.. 

I lördags var det full fix här, Torbjörn och Martina kom upp och tog med sig allt som inte skulle vara kvar här över sommaren, lowe tog dem med också!
Och såhär tomt blev det!



Och jag var ensam kvar..
Men det blev grillparty hos min kära vän Viktoria! Vi blev inte så många, men det var kul det med!

Lite fler än på bilden var vi.. 8 kanske?


Supergulliga poser..

Sen var det hem och sova på soffan, för ena benet på sängen trillade av..

På söndagen gjorde jag inget vettigt heller, bakisslapp och köpte lite frukt!


Det där var en hel måltid kan jag ju säga er.. Men det blev lax till kvällsmat :)

På måndagen blev det att passa Offe, sista dagen innan sommaren! 

På en av rundorna så var det en gubbe som cyklade förbi och frågade om offe var en pitbull,.. Naae, inte ens nära..

Försökte gå till Brandtornet och skriva på kontraktet (sista dagen), men han i receptionen kunde inte hjälpa mig, och Lotta hade gått hem, så jag får komma en dag senare och hoppas att det går att fixa! 

offe lyckades dra på sig minst äckliga saker i pälsen..


Inte melonskalen då..

Sedan blev det slapp, packa, Semra kom hit och samlade på sig lite mat som har blivit kvar här!

Lax och spenat till kvällsmat!


Kommentera här: