Saturday

Hej! Idag var vi uppe med tuppen! (eller nja, 8.30, tror tuppen går upp tidigare..) Fixade frukost med far och Viktor (Hampus var inte hemma) och sedan gick vi och väckte mamma med fina stämmor!
 
Grattis på 51 års dagen kära mamma! 
 
Sedan blev det jobb för min del, började 14 och slutade 17, så tre timmar! Bättre än inget antar jag.. Jag hade en snäll kollega som ville ta stängningen istället för mig, så att jag kunde hinna hem och fixa mig innan vi skulle iväg och käka på Salt!
 
Lowe har hunnit fixa lite bilder från kvällen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag åt såklart fisk både till förätt och huvudrätt! Fanns tyvärr inte till efterrätt..
 
Det fick bli en mojito istället för efterrätt, och grymt god var den!
 
Och det var fyrverkerier på stranden av någon anledning, hann fota en bild..
 
 

Kommentera här: