Friday

Hej! Idag blev det lite planering inför lektionen på måndag som jag och min kompis Semra ska hålla i, sedan bar det av mot tågstationen och möta upp Lowe, för att åka hem mot Halmstad!

Sedan så åkte Lowe till Grottelyckan, och jag gick in till stan för att möta upp denna filuren som jag inte har träffat på 7 månader! 
 
 
Väldigt kul att se henne igen! Förhoppningsvis har jag lite ledigt i sommar så att vi kan umgås en hel del!
 
Sedan bar det av mot Grottelyckan för att avnjuta god kvällsmat, och en promenix efter det! Nicolina lyckades knäppa en fin bild på mig och Lowe! 
 
 
Av någon konstig anledning så har vi inte så många mer bilder på oss ihop än dem från balen! Hade varit kul att ha några fler bilder faktiskt :)
 
Sedan blev jag hemskjutsad till Frösakull för att sova där, för imon fyller kära mor min år!

Kommentera här: