Monday

Hej igen!
En riktig långhelg har jag minsann haft jag!

Vi gick upp, sedan en runda i det råa vädret, och sedan fick det bli att tvätta tvätt!

Sedan har jag fixat med datorn, har återställt den nu, och lagt över allt på en hårddisk såklart, så nu har jag en fräsch datorn igen!

Lowe åkte sen på en CAD kurs på skolan, så gjorde jag mat lagom till han kom hem igen!


Inte så vackert upplagt, men kycklingröra med squash, paprika och allround krydda på det! Mycket gott får jag lov att säga!

Sedan glömde jag berätta om att jag ska bli hundvakt nästa vecka i ett tag framöver iallafall! Till en liten dvärgschnauzer som heter Ofelia! En granne behövde någon som höll henne sällskap när hon jobbade, och eftersom jag har så lite plugg nu, så passar det hur bra som helst!

Så var förbi deras lägenhet igår och träffade hunden och så, hur mysig som helst!

Imon blir det föreläsning dock, men bara 3 timmar ;)

Kommentera här: