Friday

Hallåsan! 
Ingen skola idag, skönt att få sova någon timme extra :) men idag har det inte varit min dag riktigt..

Först så tog jag bara det lungt på morgonen, och så kommer jag på att jag hade bestämt med en fadder att köpa hennes böcker idag, och möta upp henne på skolan. Såklart kom jag på det här för sent, så fick be så hemskt mycket om ursäkt och mötte upp henne senare under dagen.

Sen gick Lowe och jag en runda, och såhär kan man ju se ut när man försöker få en bra bild..



Det var väldigt fint väder, men kallt!!




Sedan blev det en sen lunch, morotssoppa!

Som var väldigt god faktiskt!

Sedan började jag storstäda, vi får ju besök imon, så fint ska det ju va! 
Städade från kl 17-00.. Utan att ha koll på tiden alls hehe, men städat blev det!

Jag tog en paus med knäckebröd och te vid 10 tiden, och när teet hade svalnat lite, så skulle jag ta en god klunk. MEN, såklart välter jag koppen över min käre dator och hela bordet istället... Så dator har stått och runnit av under natten. Vet inte när jag kan starta den igen dock, men Lowe är på problemet.

Så sådär kul var det idag.. Men men, klumpig som man är så får jag stå ut med sånt antar jag.

Kommentera här: