210115 wednesday

Hallåsan!
Idag så gick jag upp och träffade några från nya klassen för att läsa lite i en bok som vi ska ha till kursen, om engelsk grammatik. Och såhär såg det ut utanför fönstret..

Inte kul.. Inte kul alls!

I skolan just nu så är det mycket nu med ordklasser och satsdelar och så nu, fast på engelska. Jag tyckte bara svenska grammatiken var svår.. Aja får se hur detta går :)

Gick hem och åt lunch och slappade som vanligt! Har fortfarande ont i halsen, men ska sakta men säkert börja träna nu igen :) 

Till kvällsmat testade jag ett nytt recept; laxpasta med äpple och curry!


Sådär måate jag säga, inte äckligt eller så, men lite tråkig smak :) inte speciellt fotovänlig maträtt heller för den delen.

Imon så ska jag till skolan igen, går 6 timmar imon tillskillnad från 3, känns faktiskt lite ovant ;) dåliga vanor antar jag?


Kommentera här: