Wednesday

Hallå allesammans!
Idag började jag dagen med att åka till skolan och göra en presentation, som gick helt okej ändå! Känns dock som att man blir extra torr i munnen av att prata engelska och att använda lite extra "svåra" ord, men jag fick sagt det jag skulle under tidsgränsen iallafall :)
 
Sedan då, hem och mysa i soffan efter en promenad med Offe, väldigt trött efter för lite sömn under natten..
 
Det berättade jag ju inte!
Under ungefär 1-2 vardagar de senaste två veckorna (notera vardagar) så har puben fört ett jävla liv. Och det roliga är att då dem har väsnats, har dem inte ens haft öppet!
 
Så igår, jag va i sängen redan vid 9, supertrött efter en lång pluggdag, och låg i sängen med Lowe som spelade tv-spel och båda blev tillslut väldigt trötta efter en halvtimme, timme kanske, så vi bestämde oss för att stänga av Playstationet och sova. 
Men då drar puben igång med musik, HÖG musik. Såpass hög att det var omöjligt att sova, och såhär högt har dem ALDRIG haft, inte ens på helgerna? 
 
Så vi låg i sängen, kunde inte sova helt enkelt, tills Lowe fick nog runt kl halv 1 och gick ner till puben och knackade på. Först så kollade dem bara på vem det var som knackade på och struntade i honom, men Lowe bankade på och tillslut öppnade dem. Så Lowe sa helt enkelt bara att dem hade väldigt hög musik och att vi försökte sova ovanför. Och bortförklaringen var väll att de städade, så de tyckte det var skönt med musik. Men dem gav sig iallafall, så hoppas att dem tänker på det nästa gång innan dem höjer...
 
Nog om det! Såhär mysigt hade jag och Ofelia i soffan idag!
 
 
 
 
 
 
 
 
Så otroligt gosig, och om hon sitter på rumpan så är det bara att lyfta överkroppen och lägga henne på ryggen, vilket jag hade gjort här, och hon bryr sig inte?! Varm är hon också, somnade till lite när vi satt såhär, gosigt!
 



Så, Lowe gjorde sin väldigt goda soppa ikväll igen, Lowe är en mästare på att krydda, mycket gott!

 


Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Så fina bilder! Kram

Kommentera här: