Tuesday

Hejsan hoppsan!
Idag så började vi dagen med slappa, sedan mutade jag Lowe med muffina mot att gå en liten sväng, och så fick det bli!

Så vi bestämde oss för att köpa en toaster på claes ohlson!

Och 3 fina glasburkar till det!


Och så fyllde jag dem såklart också! Havregryn, socker och mjöl!


Snyggt!

I samma vända fick jag hem mitt goda Pukka te som jag beställde från apotea.se! Pepparmint smaken finna inte på maxi längre, och den var min favorit, så klart att jag beställer den!
"Vanilla Chai" fick hänga med också! Smakade även chai teet, mycket gott!


Och för te älskarna på Grottelyckan, så rekommenderar jag verkligen detta märket! Så mycket mer smak än i andra te sorter! Ekologiska med ;)

Sedan blev det kvällsmat som Lowe stod för; kyckling med curry och banan, och ris till det!


Supergott!

Och ingen Ofelia idag heller! Jag lovar att ni kommer märka när hon är tillbaka igen! Dottern är fortfarande sjuk :(


Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Det thet ska vi prova:) Vi börjar hos er på söndag;)! kram

Kommentera här: