Thursday

Hejsan hoppsan!
Idag så var det ingen skola, så tog sovmorgon och Lowe var sådär gullig som han kan va ibland och tog fram frukost vid soffan och satte på Lejonkungen åt mig! Så där satt jag hela morgonen innan jag tog tag i mitt liv!

Och med det menar jag att typ ut och gå en runda.. Det regnade inte, och blåste inte så mycket heller, utan strålande sol!

Så efter promenaden så blev det att slappa som vanligt och sedan köra lite body balance! Det är nog det enda passet just nu som jag ser fram emot varje gång! Så skön träning! Tog i lite extra idag med, så jag kommer nog ha träningsvärk imon, hoppas jag.

Sedan gjorde jag och Lowe mackor i ugn till kvällsmat, mumsigt!


På mina var det ketchup, skinka, ost och oregano, så alltså som en pizza liknande ;) och Lowes var likadan, fast han bytte ut ketchupen mot hamburgar dressing..


Sen slappade vi lite till iallafall!

Kommentera här: