Thursday

Hello everybody!
Nee, jag ska inte börja skriva på engelska, I promise ;) men jag har väldigt mycket engelska i huvudet just nu kan jag ju säga.. Och så kommer det förmodligen vara under resten av terminen!

Idag var Ofelias matte hemma, så vi behövde inte hämta henne idag. Så började dagen med lite plugg, lite städning och lite plugg, pausade helt enkelt med städning, och ibland datorn..

Sedan så gick jag på ett välbehövligt body balance pass! Så skönt är det efteråt!

Sedan lagade jag lite sweet chilli lax med sesamfrön och lite nudlar med soya och paprika! Brukar ha i purjolök med, men det blir gott såhär med :) lätt min favorit rätt just nu, om inte det vore för fisktacosen ;)


Går superfort att laga med! Steker laxen på 5 minuter, och nudlarna tar ungefär lika länge att koka :)
Dagens tips, dagens tips, tralallaa dagens tips!

Så nu har jag tagit min kvällskopp te, pluggar lite inför tentan imon, och så får vi ju finbesök imon med!

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Ser jättegott ut! Kramar

Kommentera här: