Saturday

Hejsan!
Idag vaknade vi upp och åt frukost, sedan på skojakt åt mig! Letar efter ett par Timberland skor, alltså ett par sköna rejäla dojjor som kan tillfälligt ersätta både converse och Uggs som promenadskor, men denna modellen lyckades vi inte få tag på..


Sedan kollade vi i lite inredningsbutiker (jag och mamma då) medans grabbarna körde på claes ohlson! Jag fybdade två fina ljuslyktor och ett ljus, bild kommer imon!

Sedan lyckades vi faktiskt hitta ett konditori där dem sålde semlewrap!! Klart vi köpte med oss sånna tillbaka till lägenheten! 

Goda var dem, dock väldigt mycket grädde :) men en kul variation!





Sedan körde jag och mamma på en storhandling på maxi, och efter det lagade jag sweet chillilax med nudelwoj till lunch!

Sedan åkte Ekströmarna tyvärr hem, supermysigt att ha er här! Tack för en trevlig helg (även om den inte är slut ännu..)

Kommentarer:

1 papplasse:

skriven

Tack själv för en trevlig helg: Hittade du kängorna på A6?

Kommentera här: