Saturday!

Hej alla! Puss och kram på alla hjärtans dag! 

Min alla hjärtans dag började som så att jag åkte och kollade på min kompis Viktorias innebandy match med några andra kompisar! Hon hade ingen aning om att vi skulle komma, så hon blev väldigt glad och överraskad över att vi var där! Tyvärr räckte inte det för en vinst, men del var otroligt duktiga ändå!

Efter det så kom jag hem och städade hela lägenheten! Hängde upp alla mina armband och nästan alla halsband på mina smyckesträd, och jag trodde inte att jag hade så mycket smycken..


Och de ligger i lager på lager ovanpå varandra, så det är mer än vad det ser ut att va.. Måste börja använda smycken mer!

Så fick jag också en ros och en chokladask med Merci av Lowe, gulligt!




Sedan lagade Lowe tacos, och tro det eller ej, men jag glömde fota det! Så ingen matbild idag!

Sedan fick Lowe sin present, en låda med marabou, kuponger med t.ex. Massage och frukost på sängen, och sedan en kortlek, dock en udda kortlek då jag har skrivit en sak på varje kort som jag älskar hos honom! Väldigt glad blev han!




Kände att det var min tur att göra något hantverk, fick ju denna finingen som står över sängen nu, förra året!


Sedan blev det film; 


Mycket bra! Ser ut att vara en vanlig romantisk film, men det är det icke! Så se den!

Kommentera här: