061215 söndag

Hallå! Idag så tog jag sovmorgon igen, det som helgen brukar vara till för ;)

Åkte bort till A6 i ovädret och köpte en canvastavla, akrylfärg, lim och pärlor till mitt bildprojekt! Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra än, men det kommer väll!

Sedan tänkte jag suttit i skolan hela dagen och fixat klart med min teknikkonstruktion, min lärare gav mig koden in så att jag kunde sätta mig där, men tydligen så hade han låst en mellandörr där ändå, så nu blir det väldigt stressigt helt plötsligt.. Hade kunnat bli helt klar idag annars!

Ska jobba heldag imon på jobbet, men han har lovat att ha det upplåst på kvällen, så får väll sätta mig där efter jag har stängt cafét.. Inte lika kul!

Så lite smått irriterad har jag varit idag, eller stressad snarare. Så jag bestämde mig för att ta en powernapp efter att ha beställt en julaftonsoutfit, och sedan blev det rester av sushin , Solsidan, sedan Hellenius hörna och Beck

Hakuna Matata säger jag på det!






Kommentera här: