back again

Hejsan! Igår kom jag hit till Jönköping en sväng igen, ska nämligen på arbetsintervju idag hos Pinchos! 
Dagen började med en tripp till Ica, för att inhandla frukost (dvs, mjölk plus lite andra tillbehör för resterande måltider). Sedan var kl 14, eller rättare sagt 13.50, var tio minuter för tidig till arbetsintervjun, men det var inga problem sa dem (dock vet jag inte vad dem tänkte hehe, bättre det än för sent!).
 
Intervjun gick finfint! Fick dem dära klassiska frågorna som "Berätta om dig själv!", "Vad är din bästa egenskap vs. Sämsta?" osv..
Får veta i September om det blir något :)
 
Men jag fick svar igen från fiket jag provjobbade på för några helger sedan, och dem ville att jag skulle komma in igen, för dem kunde inte bestämma sig tydligen. Det är ganska många som har sökt, så dem har sållat ut en del tydligen då :) Men nästa helg är det provjobb igen då!
 
Efter intervjun så packade jag upp lite, slappade och gick till Ica igen, för jag hade glömt en del som smör t.ex... bröd men inget smör, bra logik Sofia!
 
Dessutom blev det toast till lunch, med avocado och tomat!
 
Slappa lite till, och Ica igen (?!) Kom på att jag hade glömt att köpa någon sås, torsk stod på listan ikväll, men ingen sås? Så det blev en lime/chilli/ingefära sås från Abba, GRYMT god! Rekomenderas!
 

Och ja, torsk till kvällsmat alltså! Med en sallad; granatäpplen, vindruvor, ärtskott, sugar snaps och böngroddar med lite annan blandsallad! Sååå gott med granatäpple i sallad! Men GUD va slabbigt att kärna ur?!
 
Stänkte i ansiktet, taket, golvet, spisen, väggen, tröjan, vasken och ja, lite andra ställen i köket som jag märkte efter hand.. men gott var det!
 
 

Kommentera här: