270815 torsdag

Hejsan! Idag så började dagen med en märklig upptäckt i ögat.. 
Sorry för känsliga tittare!





Ingen aning om vad jag har gjort?! Men det är tydligen något som ska försvinna efter ett par dagar :)

Lite mys med Offe innan jag lämnade henne igen och köpte dessa söta saker på vägen hem!




Han får heta Nugget, men Lowe tyckte Nigglet...




Och Bosse Bull!

Sedan var jag på introduktion till bildkursen som jag ska läsa! Väldigt intressant faktiskt, men det är myyycket litteratur som ska köpas..

Efter det så mötte jag upp Lowe på tågstationen, och köpte lite pizza! 😀


Kommentarer:

1 Fia:

skriven

Åååh så du köpte vovvarna! Lovely 👏🏼👏🏼

2 nico:

skriven

Gaaah ditt öga !!! :( gör det inte ont?

Svar: Värker lite, men ingen aning om vad det är 😕
Sofia Ekström

3 nico:

skriven

shit...men är det borta nu?? <3

Svar: Nope :( <3
Sofia Ekström

Kommentera här: