240815 måndag

Hejsan! Idag började dagen med en frukost på sängen som vanligt till nyhetsmorgon! Efter det blev det att bokstavligt talat springa och hämta Offe! Lite ont i halsen dock, förmodligen någon förkylning på G..

Sedan har vi bara myst, men sedan vid 1 så hade jag föreläsning ett par timmar, så Offe fick va hemma själv en stund.



Fotade en cool pilgiftsgroda i NO salen med!



När jag kom hem så smakade jag min zucchinihummus jag gjorde häromdagen! Mycket god, men den på den libanesiska restaurangen här har mycket godare än så länge..

Sedan vid halv 7 tiden så fick Offe åka hem, och jag lagade mat!

Sötpotatis, tonfisk, vitlökssås och lite granatäpple sallad!

Sorligt nog så åkte maten upp så fort jag hann äta upp allt av någon skum anledning.. Lite öm runtom i magen efter bara!

Efter det fick jag i mig en kopp te och lite popcorn till Idol och sedan läggdags efter några timmar tv tittande!

Kommentera här: