Wednesday

Hej!
Idag började vi dagen med en Offe runda, hade på mig alldeles för mycket kläder... Varmt är det idag kan jag tala om för er!




Sedan blev vi faktiskt tillsagda när vi gick på stranden.. Några kommunsanställda antar jag, som ville påminna om att det var förbjudet att gå med hundar på stranden från och med den 1/4, trodde det var den 1/5! Han var bara snäll och påminnde, men stackars lille Offe som älskar stranden.. :(

Sedan blev det sol och lunch på en stol på balkongen! Stolen stekte verkligen, blev röd på armarna efter tio min.. akta er! Måste hitta solskydd, eller köpa får jag nog göra eftersom jag inte har tagit upp något..

Sedan blev det träning iallafall! Cx worx och 15 min på bandet! Skönt :) 

Sedan serverade Lowe mig hamburgare när jag kom hem!



Kommentarer:

1 papplasse:

skriven

Kajakpaddlarväder!! :)

Kommentera här: