Tuesday

Hej! Idag började jag dagen med att gå till skolan för en tre timmars föreläsning! 

Efter det blev det en köttisbit till lunch, Lowe köpte ett par då dem var så billiga, och goda också, nom nom!


Sedan blev det en runda på stranden med Offe, och sedan Body Pump! Aj mina ben och axlar säger jag bara..

Sedan gjorde jag en Quorn gryta med sånna frysta Quorn bitar! Lowe hade inte smakat det innan, och han tyckte det var gott faktiskt! Ska köra på mer vegetariskt nu, tror inte vi behöver så mycket rött kött som vi äter nu :)

Och sedan blev det Lejonkungen 3! Ja den finns, OCH JAG HAR MISSAT DEN?! Inte okej.. 

Trodde den inte skulle vara så bra,( då jag hade höga förväntningar) men den var överraskande bra! Men man måste se 1:an och 2;an för att fatta, så gör det! ;)

Kommentera här: