Tuesday

Hej! Idag så var det skola faktiskt, inte vanligt hehe..

Gick till 12, sedan kom jag hem till Offe och Lowe och gosade ner mig i soffan efter att ha cyklat i ösregn, sedan fick jag även i mig en god tonfisksallad till lunch!

Nomnom!
Sedan så gick jag in på datorn för att kolla resultatet av provet jag gjorde i lördags, och fick en väldigt förvånande resultat!

Det är så, att vi har två skol appar;
Ju mobile = där man kollar schemat, kollar tentamenstillfällen, resultat, bokar grupprum osv
Pingpong = där man kollar föreläsningar, uppgifter och också resultat eller typ "Mål&Framsteg" som det heter, som visar hur många procet av kursen du har klarat av.

Jag brukar oftast gå in på Ju mobile för att kunna kolla snabbt vad jag fick, och gjorde det denna gången med. Idag dock för att jag var inne på datorn, så gick jag in på Pingpong och kollade "Mål&Framsteg", och där stod det att jag hade blivit godkänd! 

Det förvånande med detta resultatet, va att det var "singnerat godkänt" i mars. Jag gjorde tentan första gången den 6 mars, och datumet för mitt resultat var skrivet den 18:de mars.. 

Detta betyder alltså att jag gjorde tentan i lördags helt i onödan, jag hade alltså klarat det på första försöket! Vet inte om jag skulle skratta eller gråta för att jag har irriterat mig så länge på att provet var dåligt gjort, men men! Så nu har jag inga kurser efter mig!

Iallafall, råkade somna i två timmar i soffan med Offe, tills hon blev hämtad, och så stack jag och körde lite Bodypump, så himla skönt! Slut i varenda muskel nu..

Sedan blev det pasta carbonara, inte världens bästa mat för min mage att äta, men har man inte tagit upp något från frysen så får det blir såhär va! 
Gott var de dock, innan jag fick ont i magen..







Kommentarer:

1 Papplasse:

skriven

Bättre med tonfisk...?

Kommentera här: