the Weekend

Hejsan! Dålig uppdatering nu, jag vet! Men helgen har varit fullspäckad med jobb, sen vila både fötter och armar från glasslevande och sova, så det har inte varit så mycket att skriva om faktiskt..
 
Idag så var tanken först att ta tåget hem till Jönköping vid 12, så att jag var hemma 4, men det var så fint väder, så det blev att ta tåget vid 4 istället och njuta av solen några extra timmar! Kändes tråkigt att behöva sitta på ett tåg i det fina vädret!
 
Vädret resulterade i det här iallafall, fast det var varmt, så tänkte jag inte tillräckligt långt.. (solen tar ju oavsett om det blåser eller inte såklart, men jag tänkte inte så långt idag..
 



Halva ansiktet och en liten fläck på bringan då jag knäppte upp luvtröjan lite grann... att jag aldrig lär mig! Det blir aloe vera på det! Syns inte så tydligt på bilderna dock, men röd är jag indeed..
 
Lowe hade gjort go go mat som jag fick nomma i mig efter tågresan, och så blev det det nya avsnittet av Game of Thrones!




Kommentera här: