Saturday

Hej!
Min lördag började inte så likt er andras lördag kanske, var på skolan 8 för att skriva tenta. Gick sådär faktiskt, var samma tenta som sist, men tänkte inte att det skulle komma samma igen, så pluggade inte på just det provet, men alla andra föreläsningar och sånt pluggade jag på, ändå massa ord som jag inte hade hört innan... well well! Kan inte göra så mycket åt det just nu :) Det värsta som kan hända är ju att jag får göra om det bara :)
 
Sedan hem, käka lunch och sedan kolla på skolans dodgeball turnering med Semra, Adam och Sahar! Roligt roligt!
Efter det så blev det att spontant köra engångsgrill, kycklingkorv och kila bort till Johan och Andreas för en grillning i det fina vädret! Mycket trevlig kväll!
Sahar hade marinerat kyckling sedan någon dag innan och Semra hade tagit med någon turkisk paprika, en svagare variant av jalapeno!



Semra och Johan posar fint!
Sahar, Jag och Semra!
 
Sjukt ändå att jag är 20, och dem andra är 26 och 30?! Så roligt man kan ha ihop oavsett ålder!
 
Så nu blir det snart sänggång!
 

Kommentera här: