300914 tisdag

Hej igen!

Idag har varit en "smickrande" dag, kan man ens säga så?.. Iallafall!

När jag skulle gå upp till klassrummen från personalrummet, gick jag förbi ett led med småbarn, ca 8 år ungefär. Så fort en av dem såg mig kom självklart frågan "vem är du?". Nästa kille säger något helt oväntat när jag går förbi honom; "Tjena snygging!". Vad ska man säga när en 8 åring säger så till en 20 åring? " ehm tjena!".. Haha!

När jag sedan hade kommit upp till klassrummet, så berättade jag det för handledaren, och då skrattar hon till lite och säger " jo påtal om det!"och då tänkte jag vad är det nu haha,
" **** kom fram till mig första dagen innan vi hade presenterat dig och frågade om du var en ny vikarie, och då sa jag nej, det är en student!" Och då hade han svarat: "hon är jättesnygg!"
Hahaha det förklarar varför han och hans kompis i bänken bakom fnissar så fort jag har hjälpt någon av dem under en lektion..
Antar att jag blev smickrad, men ändå känns det lite wierd att höra det från en 12 åring? Nae nu ska vi inte vara sånna, men gulligt var det! 

Efter skolan så blev det att köpa ett busskort, har kommit på att sms biljett är väldigt mycket dyrare än att ha ett busskort.. Dock så råkade jag svara ja på frågan när han frågade om jag hade fyllt 20.. Varför sa jag ja?? Alla andra i klassen och runt omkring mig (snart Lowe med) har fyllt 20, så antar att jag inbillar mig det..
Så nu blir det dyrt iallafall.. Aja.. Får ändå vänja mig vid dem priserna snart, men lagom klantigt!

Nu sitter jag iallafall och käkar thaisoppan från igår, har precis tränat body pump och är helt slut i kroppen! Lowe är iväg och gymmar nu också, ett riktigt friskus par är vi! Om man räknar bort bullarna, och kakorna, och godiset....

Kram på er alla!

Kommentera här: