290914 måndag

Tjoho igen! 
Idag fick jag hålla i svenska lektionen! Jag fick inte planera den själv, men jag gjorde hennes planering :) lite nervöst, men det gick bra!

Sen fick jag även förbereda för svenska lektionen på onsdag, deras läxa! Jag har hittat en liten text, och så ska jag läsa upp den, så ska dem skriva av det jag säger :) så trevligt så!

Annars då, blev upptäckt på skolgården av en liten tjej från sist jag var på fritids. "Sofiaaaaa!!"och en attackkram! Det är nog det roligaste med barn i den åldern, det räcker med att du lär känna dem i end dag från det att du hälsar på dem, tills dem springer och kramar dig frivilligt! Vem gillar inte kramar liksom?

Sen en slappe eftermiddag, och thaisoppa till kvällsmat. Färdigköpt dessvärre, men den är supergod ändå!

Så nu ligger jag med en fruktansvärd träningsvärk i HELA ryggen från gårdagens danspass, visste inte ens att man kunde få sån träningsvärk av det! Visst är dans jobbigt, men jag har aldrig tänkt på att det är så muskelkrävande! 
Sitter också och skriver upp uppgifter och tenta datum i kalendern som kommer framöver, geezus va mycket grejer jag kommer stå i efter vfu:n.. Eller från och med nästa vecka rättare sagt!
Jaja, det är väll värt om man får ha det här jobbet!

Kram på er alla! Och sorry för bildbristen....

Kommentera här: