260914 fredag

Hej igen! Idag var det en kort dag med, 13.45 var jag ifrån skolan :) inget speciellt som hände, de hade prov idag i demokrati, det var nog det enda! 

Och idag, mina kära vänner, så tog jag tag i mitt hår i detta fall, och gick och klippte mig! Behövdes kan jag ju säga, men det blev bra! Var lite rädd för att jag skulle få kort kort med tanke på att mitt hår inte var i topp form, men nu känns det mycket fräschare igen!

Före; (obs att jag inte borstat håret och varit i skolan hela dagen, så sådär jävligt ser det inte ut när jag har borstat det :))


Efter;


Det ser nästan ut som om jag har färgat det, men det är bara toppat :) nöjd är jag! Och jag ska börja klippa mig regelbundet också, det kan jag lova! Det får vara värt pengarna, dock så var det inte så hemskt dyrt, 450kr och då klippte hon mitt hår i en timme, men eftersom jag var student så fick jag också 20% rabatt! Så egentligen kostade det 500kr ungefär :)

Iallafall; sen gick jag och Lowe och köpte fredagsgodis och lite mat inför kvällsmaten, vilket blev tacos! Yum yum!

Så snart ska vi nog kolla en film och ha helt vanligt fredagsmys helt enkelt!

Hoppas ni har riktigt bra fredagsmys ni med, och kram på er!

Kommentarer:

1 papplasse:

skriven

Sniggt

2 Nico:

skriven

Tjusigt!! Fräscht 😀 (inte för du såg ofräsch ut innan men aaa du fattar)

Kommentera här: