180914 torsdag

Hallosan!
Nu slackar jag efter med uppdateringen igen..

Men men, i tisdags hände det inte speciellt mycket på dagen, sen på kvällwn gjorde Lowe en purjolöksoppa!





Och igår så köpte vi ett nytt strykjärn och en lampa! En skitful lampa, till sovrummet! Det är rätt så jobbigt att inte kunna tända där inne, och vi hittade ingen fin lampa, så vi köpte den billigaste taklampan på Claes ohlson och har den som en tillfällig lampa, definitivt tillfällig..


Ser ni hur ful den är? Dessutom så sitter den snett som fan också..

Iallafall, sen så köpte jag lådor aå jag kunde organisera i mitt sminkbord, kommer ett inlägg om det när det är 
klart!

Sen blev det fest med landkrabborna på kvällen! Inte för sent dock, var ju skola idag! Började 9, så inte allt för tidigt, och bara en lektion!

Så nu ska jag tvätta och städa lite, blir ju finbesök imon!

Kram!

Kommentera här: