150914 måndag

Hallå igen! 
Idag har det varit en väldigt kort dag, 1 lektion i 1,5 h , så det var en lugn dag! Sen satte sig jag och tror det blev 8 till och fikade på Waynes Coffe i 3 h! Så jävla varmt ute dock! Men härligt!

Sen har jag och Lowe bara slappat, jag har kollat ikapp Idol avsnitten, och så nu har vi precis käkat ceasar sallad!


Mumma!

Imon börjar jag kl 8.. Och slutar 16.30! Så lång dag på tur! 

Har jag nämt att vi har fått brev i lådan om att någon ska komma och kolla och fixa till alla balkongdörrar i hela lägenhetshuset nu två dagar till framöver?
Det stod att vi kunde vänta besök mellan 7-16 ,mån-ons, dock har hen ej kommit än, men hoppas han kommer imon, så slipper jag störas av honom.. Ledig på onsdag ju, så hade helst velat va hemma utan en snickare i huset :) vet nte om Lowe är ledig någon av dagarna, men men :)

Nu ska vi nog kolla en film, sen sova!
Nattinatt!

Kommentarer:

1 Reijne:

skriven

Mmm bacon

Kommentera här: