301014 torsdag

Hej igen!
Okej, nu får jag skärpa mig!
Iallafall, har glömr lägga upp lite bilder, tänkte att jag kunde lägga upp dem nu!

Lite från den 20 oktober, då Lowes födelsedagspresent från mig äntligen kom, och jag fixade en pannkakstårta och lite rosor!




Han fick en t-shirt , en necessär och 2,5 kg olika sorter av Marabous choklad såklart! Har inte fotat detta än dock!

Sen en väldigt fin bild från Återinsparken!

Och kyckling tortillas som vi har ätit nu i veckan!



Idag har det inte hänt så mycket heller, tvättat och gått en runda på stan! Lowe har köpt en platta med hjul som han kan ha sin 3D skrivare på..

Ikväll ska jag göra laxburgare, bild kommer! Lowe var inte så förtjust i att jag först hade tänkt göra något med torsk, så vi möttes halvvägs och detta blev då resultatet!

Kram på er!
 

Kommentera här: